استراتژیک سئو سایت

خدمات استراتژی سئو قدم به قدم تا رتبه 1 آژانس دی ام روم

سئو خارجی شامل تمامی فعالیت هایی است که خارج از سایت، برای کسب رتبه و ترافیک سایت انجام می شود. این اقدامات شامل لینک سازی، ایجاد مطلب در سایت های دیگر با دریافت بک لینک از آن محتوا، اشتراک گذاری مطالب در سایت های دیگر و …. برای تدوین استراتژی سئو سایت خود نیاز به درک اهداف و نیازهای سایت دارید. با این حال می توانید از الگوهای اماده در اجرا استراتژی سئو استفاده کنید. همانطور که گوگل به بهبود الگوریتم NLP ادامه می‌دهد، مدام سعی می‌کند که درک درست‌تری از کیفیت محتوا داشته باشد. بنابراین زمان بگذارید و اطلاعات جامعی حول کلمات کلیدی هدف خود مهیا کنید تا در رتبه‌های برتر نتایج جستجوی گوگل دیده شوید.

بنابراین برای انجام تمرین‌ها، به ابزار Keyword Planner و همچنین اکسل نیاز خواهید داشت. 3 اشتباه استراتژیک و پرتکرار را با بررسی نمونه‌های واقعی می‌شناسیم و متوجه خواهیم شد که چه تاثیر بدی بر موفقیت و رشد سایت خواهند داشت. در ادامه این مدل صفحات را در یک فروشگاه اینترنتی به صورت کامل و با مثال‌های متعدد بررسی می‌کنیم. زمانی‌که هدف کاربر را به درستی درک کرده باشیم تعیین ماهیت و ساختار صفحه ساده‌ است ولی هر چقدر شفافیت پایین‌تر باشد ساختار صفحه و مدل هدف‌گذاری ما نیز پیچیده‌تر خواهد شد. فراموش نکنیم که میکرولحظه‌ها محدود به همین 4 دسته نیستند و بی‌نهایت لحظه را می‌توانیم در مسیر تصمیم‌گیری کاربر پیدا کنیم.

چراکه رقبای شما که درحال حاضر در رتبه‌های بالا هستند، در گذشته اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و هم اکنون نیز با اقدامات مثبت در حال تلاش برای تثبیت جایگاه خود هستند. با خدمات سئو دی ام روم، ما نه تنها ترافیک سایت‌مان را افزایش دادیم، بلکه تبدیل‌های بیشتری نیز داشتیم. من به شدت دی ام روم را به همه کسب‌وکارهایی که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود هستند، توصیه می‌کنم. به عنوان مدیرعامل شرکت افراباکس، همکاری با آژانس دی‌ام‌روم را یکی از بهترین تصمیمات خود در 3 سال اخیر می‌دانم. تیم حرفه‌ای و متعهد این آژانس با ارائه خدمات بی‌نقص در زمینه سئو و مشاوره کسب‌وکار، به ما کمک کردند تا به طور مداوم در صدر نتایج جستجو باشیم.

بومی‌سازی محتوا کار زمان بری است، ولی به شما کمک می‌کند که پا به بازاری بگذارید که در آن رقیب کمتری دارید.کشورهای در حال رشد و توسعه همیشه مکان‌های خوبی برای سرمایه گذاری هستند. آمازون بزرگ فکر می‌کند، مرزها را درمی‌نوردد و همیشه در حال گسترش بازار فروش خود است. از آن‌جایی که ما در سئو سه سطح داخلی، خارجی و تکنیکال سایت را بهینه‌سازی می‌کنیم، در تدوین استراتژی سئو هم باید اقدامات لازم برای هر سه نوع سئو را در نظر بگیرید. کلمات کلیدی ناوبری زمانی استفاده می‌شوند که کاربر به‌دنبال یک وب‌سایت، صفحه خاص یا برند خاص باشد. عبارت‌های مثل «دیجی‌کالا»، «ورود به اینستاگرام» و «صفحه اصلی دیدوگرام» از نمونه‌های کلمات کلیدی ناوبری هستند.

معیارهایی مثل زمان ماندگاری کاربر (Dwell Time)، نرخ پرش (Bounce Rate) و تعاملات کاربر (User Engagement) نقش بزرگی در رتبه‌بندی دارند. بهینه‌سازی Core Web Vitals، استفاده از طراحی موبایل‌محور (Mobile-First Design) و کاهش زمان بارگذاری صفحه (Page Load Speed) از ضروریات سئو در ۲۰۲۵ هستند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با کسب‌وکار شما، اولین و مهم‌ترین قدم در تدوین استراتژی سئو است. با افزایش رتبه صفحات در نتایج گوگل، ترافیک ارگانیک نیز به طبع آن افزایش پیدا می‌کند. با اجرای یک استراتژی سئوی موثر، می‌توانید ترافیک ارگانیک سایت را به طور قابل توجه افزایش دهید و در نتیجه مشتریان بالقوه خود را بیشتر کنید. طبق آمارها بیش از ۸۳ درصد از کاربران انتظار دارند صفحات وب در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری شوند.

بنابراین استراتژی سئو به این معناست که شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار بزرگ یا کوچک (هیچ فرقی نمی‌کند!) رقبا را بررسی کنید و برای غلبه کردن به آن‌ها در میدان مبارزۀ تجارت دیجیتالی، تصمیم‌هایی شفاف، دقیق و قابل اجرا بگیرید. اینکه بر اساس کدام رویکرد تولید محتوا کنید، بستگی به نتایج موجود در صفحه سرپ دارد. برای مثال، اگر همه نتایج جست‌وجو برای کیوردی مثل «ابزارهای سئو» لیستی ۱۰ تا ۲۰ تایی از انواع ابزارها را معرفی کرده‌اند، شما می‌توانید بهتر از آن‌ها باشید و با معرفی ۴۰ ابزار رتبه بهتری از آن‌ها کسب کنید. بررسی رقبا کمک‌تان می‌کند راحت‌تر سر از کار گوگل در رتبه‌بندی سایت‌ها در بیاورید و با الگو گرفتن از آن‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت‌شان، استراتژی‌های سئو موثرتری برای سایت خودتان بچینید. مقدمه همان پاراگراف اول است و اولین چیزی که گوگل و کاربران می‌خوانند. با استفاده طبیعی از کلمه کلیدی در این بخش، به‌راحتی می‌توانید موضوع صفحه را مشخص کنید و خواننده را جذب کنید.

ممکن است شما هفته‌ی پیش کودکی را دیده باشید، اما وقتی بعد از یک هفته دوباره او را می‌بینید، تغییر را به وضوح احساس می‌کنید. همین کودک هرچه بزرگ‌تر می‌شود، شدت تغییر در او کمتر است یا حداقل کمتر به چشم می‌آید. ما استراتژی را یکبار تدوین می‌کنیم و همیشه در طول انجام کار باید گوشه چشمی به آن داشته باشیم تا از مسیری که ترسیم کرده‌ایم، منحرف نشویم. برای اینکه نه خودتان، نه اعضای تیم‌تان گیج و سردرگم نشوید، بهترین کار این است که هدف‌تان را در قالب و چارچوب اسمارت (SMART) تعریف کنید. در یک کلام بگویم، استراتژی چراغی است که مسیر تاریک شما را روشن می‌کند.

گوگل الگوریتم‌های سئو محلی خود را بهینه کرده تا کسب‌وکارهایی که اطلاعات دقیق و نظرات معتبرتری دارند، رتبه بالاتری بگیرند. همچنین، فاکتورهایی مانند “نزدیک بودن به مکان کاربر” و “دقت اطلاعات تماس” اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. سایت‌هایی که اطلاعات خود را در Google My Business به‌روز نگه نمی‌دارند، ممکن است از رقبا عقب بمانند. علاوه بر این، جستجوهای صوتی محلی (Voice Local Search) رو به افزایش است، به این معنا که کاربران با جملاتی مثل “کافه نزدیک من” یا “بهترین مکان برای خرید لباس در تهران” به دنبال اطلاعات هستند. در نتیجه، بهینه‌سازی محتوای محلی (Local Content) و استفاده از عبارات مکالمه‌ای در سئو محلی اهمیت بالایی دارد.

اگرچه کشورهایی که در تصویر می‌بینید به زبان فارسی صحبت می‌کنند، اما زبان فارسی در هریک از این کشورها با دیگری به کل متفاوت است. مثلاً اگر همین متن را به یک گویش‌ور زبان فارسی در تاجیکستان نشان دهید، احتمالاً هیچ از آن سر در نمی‌آورد. این هدف هم واضح و مرتبط است، هم با ابزارهای مختلف سئو قابل رصد و اندازه‌گیری است. تازه، رشد ۱۰ درصدی ترافیک ارگانیک در ۶ ماه هدفی کاملاً معقول و واقع‌بینانه است. برای هر سایت و کسب‌وکاری که بخواهید استراتژی سئو بنویسید، لازم است که راه‌رسم زیر را طی کنید.

برای انتشار و تولید محتوا باید استراتژی سئو محتوا داشته باشید تا هزینه‌های صرف شده کاهش یابد. پیدا کردن دقیق جامعه هدف می‌تواند موضوع اصلی محتوای سایت شما را پیدا کند، اگر دقیقا ندانید که قرار است برای چه کسانی محتوا تولید کنید اصلا چگونه می‌خواهید وارد پروسه تحقیق کلمه کلیدی، تولید محتوا و …. ؟ با مشخص کردن دقیق جامعه هدف کسب و کارتان خصوص در سئو سایت فروشگاهی و شناخت دقیق از پرسونای مخاطب هدف‌تان می‌توانید زودتر سیب چرخان بلند پروازی‌تان در آسمان مارکتینگ را نشانه بگیرید. در سئو سایت این یک اصل است و اگر مدتی با قدرت پیش روید و مدتی سئو را متوقف کنید، هرگز رتبه خوبی به دست نمی آورید. تدوین استراتژی سئو نیازمند تجزیه و تحلیل اصولی رقبا، تحلیل سن وب سایت های رقبا، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغاتی رقبا، تجزیه و تحلیل لینک‌های رقبا و انجام کارهایی برای در نظر گرفتن مخاطب هدف و خواسته های آن هستید. برای اینکه محتوای شما هم برای مخاطبان و هم برای گوگل جذاب باشد، کلمات کلیدی باید علاوه بر متن اصلی، در بخش‌های مهم صفحه مانند عنوان، توضیحات متا، تیترها و متن ALT تصاویر به‌کار بروند.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌ی آگاهی کاربران از برندها است. کم نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه‌های مترادف به کار می‌برند. کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت. سئو یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری آن وقت بگذارید. ابتدا باید بدانید سئو فعالیتی زمان‌بر است و یک شبه نمی‌توان ره صد ساله رفت.

برای این منظور نیاز است که بعد از گذشت مدتی در رابطه با تعداد کل بازدیدکنندگان، نرخ کلیک (CTR)، ترافیک جستجو و نرخ پرش (Bounce Rate) اطلاعاتی به دست بیاورید. اگر خاک شما حاصل خیز باشد ولی به درستی بذرها کاشته نشوند، گیاهی به ثمر نمی رسد. ماشین لرنینگ GPT-3 (نسل سوم ترانسفورماتورهای تولیدکننده) که ساخته شده، سال گذشته به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. در نتیجه، ابزارهای دستیار محتوای سئوشده مثل CopyAi، Headlime، Jarvis و سایر ابزارهای فعال، نیروی محرکه‌ای برای تیم‌های محتوا شدند تا مطالب بهینه‌سازی شده با سئوی بیشتری در زمان کمتر تولید شود. رتبه گرفتن در گوگل برای این کلمه سخت است چرا که رقابت در آن زیاد است.

برای گرفتن این تصمیم باید بدانید در چه زمانی می خواهید به چه هدفی برسید. استراتژی سئو در هر کسب و کاری متفاوت است و با توجه به بودجه، اهداف و روش ها تعیین می شود. پس به‌طور کلی قبل از این‌که برای انجام استراتژی سئو اقدام کنید، باید جواب سؤال‌های زیر را بدهید. برای هر تصویری که در صفحه استفاده می‌کنید، حتماً یک متن جایگزین (Alt Text) بنویسید. اگر تصویر با موضوع صفحه مرتبط است، متن جایگزین باید هم توصیفی باشد و هم به‌صورت طبیعی شامل کلمه کلیدی باشد.

یادم می‌آید در دوره‌ی Seo Training هاب اسپات هم به این نکته اشاره شد که سعی کنید تمام کارهایی که رقبا در کوئری مورد نظر شما انجام داده‌اند را انجام دهید. اگر از ویدئو یا پادکست استفاده کردند، متنی خاص نوشتند، سوالات متداول را در متن خود جا داده‌اند، شما هم سعی کنید همین کار را با سبک و سیاق خودتان انجام دهید. سعی کنید به نکاتی که هر یک از آن‌ها جا انداخته‌اند هم اشاره و یک راهنمای جامع و کامل برای کلمه یا عبارت کلیدی مدنظرتان ایجاد کنید. آن‌ها حامی اولیه خوشه‌های (Cluster) کلمات کلیدی طولانی هستند که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. حدود 1 درصد از کسب و کارهای اینترنتی، هدفمند عمل می‌کنند و باقی در حال آزمایش بدون برنامه و اتلاف پول و زمان هستند.

شناخت این میکرولحظه‌ها به ما کمک می‌کند که اطلاعات بهتری از هدف پنهان شده پشت هر عبارت جستجو شده را درک کنیم و محتوایی متناسب با نیاز واقعی کاربر به او ارائه کنیم. در گام‌های بعدی که ساختار درختی سایت، ماهیت صفحات و محتوای ارائه شده در هرکدام را طراحی می‌کنیم شناخت هدف کاربر نقش کلیدی خواهد داشت. برای بهتر بودن از رقبا، باید تصمیم بگیریم که در کدام زمین بازی کنیم (روی کدام کلمات کلیدی فعالیت کنیم) و چگونه نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم. برای کسب رتبه‌های بالای گوگل و بدست آوردن جایگاه صفر گوگل یا رتبه اول گوگل قرار نیست که در همه چیز عالی باشیم، بلکه باید بهتر از رقبا باشیم. یک استراتژی خوب، با شناسایی دقیق ضعف‌ها و قدرت‌ها، مخاطب و رقبا می‌تواند ما را در جهت بهتر شدن و بدست آوردن بهترین رتبه‌ها در گوگل کمک کند. در تصویر زیر نمونه خروجی ابزار واژه گستر را برای عبارت "طراحی استراتژی" مشاهده می‌کنید.

مانند سایت فروشگاهی لباس زنانه که در تابستان به فروش لباس نخی می پردازد و در زمستان هدف او فروش پالتوهای چرمی است. هر وبلاگی که نوشته می شود فرصتی جدید برای دستیابی به افزایش رتبه در گوگل است. بنابراین در مقالاتی که می نویسیداز کلمات کلیدی بلند (Long Tail) استفاده کنید و توجه داشته باشید که هدف از ایجاد مقاله جذب مخاطب و راهنمایی به او است. همچنین برای بازخورد بهتر، در تولید مقاله استفاده از استراتژی سئو داخلی که شامل اضافه کردن کلمات کلیدی در عناوین، آلت تصاویر، متاتگ ها و … می شود را فراموش نکنید. تا اینجا تقریباً همه چیز برای تولید محتوا آماده‌ست؛ هم کلمات کلیدی را دارید، هم نتایج جست‌وجو و رقبا را تحلیل کرده‌اید و نقاط قوت و کم و کاستی‌های بقیه را می‌دانید.

شما متوجه می شین که جاهایی که عملکرد خوبی داشتین به همون روال ادامه بدین و در جاهایی که عملکرد ضعیف تر بوده، دقیق تر فعالیت کنین تا نتایج بهتری رو کسب کنین. برنامه زمانی 12 ماهه برای پیاده‌سازی استراتژی و مدیریت منابع را ارائه می‌کنیم و مشخص می‌کنیم که در هر بازه زمانی چه معیاری را برای موفقیت خود باید در نظر بگیریم. در ادامه 6 روش و ابزار کارآمد برای پیدا کردن کلمات را خواهیم کرد، در طول این مسیر با مثال‌های متعدد و استفاده عملی از ابزارها فرآیند را کار را کاملا شفاف می‌کنیم. یک استراتژی سئو باید منعطف باشد و بتواند با دیگر حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ هماهنگ شود. در صورتی که استراتژی سئو قبلی صحیح نباشد یا موفق عمل نکند، باید استراتژی سئو جدید ایجاد کنید.

خوشبختانه ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارند که کار ما را بسیار ساده کرده‌اند. Anchor Text (متن قابل کلیک لینک) نقش مهمی در سیگنال‌دهی به گوگل درباره موضوع لینک دارد. با این حال، زیاده‌روی در استفاده از انکرتکست‌های دقیق می‌تواند باعث جریمه توسط الگوریتم پنگوئن گوگل شود. موتورهای جستجو به لینک‌هایی که از دامنه‌های معتبر و با Domain Authority بالا دریافت می‌شوند، وزن بیشتری می‌دهند. به عنوان مثال، لینک گرفتن از سایت‌هایی مانند Harvard یا TechCrunch می‌تواند باعث افزایش چشمگیر رتبه شما شود.

اما وقتی کسی عبارت «خرید لپ‌تاپ گیمینگ زیر ۵۰ میلیون» را جستجو می‌کند، کاملاً هدف مشخصی دارد. هنگام ساخت PBN باید به تنوع در انتخاب دامنه‌ها، استفاده از سرورهای مختلف، جلوگیری از لینک‌سازی مصنوعی و حفظ کیفیت محتوای سایت‌ها توجه کنید. برای سرشاخه، یک محتوای جامع (بیش از ۱۵۰۰ کلمه) تهیه کنید و برای لایه‌های اول و دوم نیز محتوای متفاوتی بنویسید. محتوای کپی می‌تواند ارزش لینک‌های شما را کاهش دهد و ریسک جریمه شدن را افزایش دهد. اگر اطلاعات ثبت‌کننده دامنه‌ها (Whois) مشابه باشند، این موضوع می‌تواند گوگل را نسبت به شبکه بودن سایت‌ها حساس کند.

KPI به معنای شاخص کلیدی عملکرد شما است و نحوه عملکرد شما در بازه‌های زمانی برنامه ریزی شده را اندازه‌گیری می‌کند. براساس نحوه کار و موضوع سایت باید KPIهای مختلف و مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات استراتژی سایت، مشخص کردن این عوامل است. پس از این که دیگر فرایندهای سئو را انجام دادید، باید نتایج را بررسی کرده و KPIها را مورد سنجش قرار دهید. آیا می‌خواهید صرفا بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید، یا قصد دارید فروش بیشتری داشته باشید؟ سئو حتی می‌تواند نرخ تبدیل کاربر عادی به مشتری را نیز افزایش دهد؛ به شرطی که استراتژی صحیح و مناسبی را انتخاب کرده باشید. بسته به نوع کسب و کار و آینده‌ای که در نظر دارید، می‌توانید هدف‌های متفاوتی انتخاب کنید.

تدوین استراتژی سئو برای سایت‌های مختلف باتوجه به آنالیزهای گوناگونی که روی سایت انجام می‌گیرد، متفاوت خواهد بود. «صفحه فرود» (Landing Page) به صفحه وبی گفته می‌شود که کاربر پس از کلیک روی لینک صفحه نتایج، تبلیغ یا پست شبکه‌های اجتماعی به آن هدایت می‌شود. نکته مهم در وجود «دعوت به اقدام» (Call To Action) واضح در صفحات فرود است. برای هر کلمه کلیدی سعی کنید «حجم یا میزان جستجو» (Search Volume) و میزان رقابت آن را پیدا کنید. این کار در تشخیص کلمات کلیدی آسان‌تر در رتبه‌بندی به ما کمک بسیاری می‌کند.

دی ام روم با ارائه یک استراتژی سئوی قوی و مبتنی بر داده، به ما کمک کرد تا از رقبا پیشی بگیریم. تولید محتوا بر اساس مدل خوشه‌ای موضوعات را به شکل منظمی دسته‌بندی می‌کند. این بخش‌های کوچک (خوشه‌های محتوا) به مانند تکه‌های پازلی هستند که در تکمیل فعالیت یکدیگر عمل می‌کنند. این نوع از محتواها معمولا محتواهای همیشه سبز هستند و به عنوان منابع لینک‌های داخلی برای محتواهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. «پرسونای خریدار» (Buyer Persona) برای مخاطبان هدف هر کسب و کاری متفاوت است، بنابراین برای تعیین ویژگی‌های شخصیتی مخاطبان مختلف تا جای ممکن شفاف عمل کنیم.

چرا به خدمات استراتژی سئو نیاز دارید؟ در بازار آنلاین امروز، داشتن یک وب‌سایت زیبا و جذاب کافی نیست. برای موفقیت در کسب‌وکار آنلاین، شما به یک استراتژی سئو قوی نیاز دارید. بدون یک استراتژی مشخص، تلاش‌های شما برای بهبود رتبه سایت ممکن است بی‌نتیجه باشد. سئوی فنی با معماری بک‌اند (Back-End) فروشگاه اینترنتی سروکار دارد و به جنبه‌هایی از سئو مثل کدگذاری، خزش و نمایه‌گذاری می‌پردازد که روی رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو تأثیربسزایی دارند. در ادامه نگاهی به مواردی که در بهبود سئو فنی تأثیرگذار است خواهیم داشت.

شاید اهدافی ک صرفا برای کسب اطلاعات است، برای کسب و کار شما مفید نباشد و به درد شما نخورد. پس بهتر است کلماتی را هدف بگیرید که قصد کاربر دقیقا هم‌سو با هدف شما باشد. استراتژی در سئو  سایت به یک برنامه منسجم گفته می‌شود که تمامی اعمال و کارهای مورد نیاز سئو سایت را از قبل مشخص می‌کند. همان ‌طور که در تمامی کارها باید برنامه داشت و بدون برنامه نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید، در سئو و افزایش رونق کسب و کار نیز به یک برنامه نیاز دارید؛ به این برنامه استراتژی سئو گفته می‌شود. کلمات کلیدی که پیدا کرده اید را در گوگل جستجو کنید و نتایج به دست آمده را مورد بررسی قرار دهید تا متناسب با آن به تولید محتوا بپردازید.

یکی از استراتژی‌های سئو که می‌تواند در موفقیت محتوا به شما کمک کند، تولید محتوا برای کلماتی است که رقابت در آن‌ها ضعیف است. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای سئو کلمات کلیدی کم‌رقابت را در زمینه کاری خود را پیدا کنید. در این راهنما سعی کردیم هر چیزی که باید درباره تدوین استراتژی سئو سایت می‌دانستید با شما در میان بگذاریم و کمک‌تان کنیم تا یک استراتژی درست‌وحسابی برای بهینه‌سازی سایت‌تان طراحی کنید. توضیحات متا همان متنی است که زیر عنوان صفحه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود. این توضیح کوتاه باید به کاربر بگوید که چه چیزی در صفحه پیدا خواهد کرد و در عین حال شامل کلمه کلیدی باشد.

استراتژی سئو هدفمند و کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر آژانس دی‌ام‌روم، به ما کمک کرد تا به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنیم و در نهایت بتوانیم درآمد سازمان را نسبت به دوره گذشته تا 60% افزایش دهیم. تیم مجرب این آژانس با دقت و تعهد فراوان و با بهینه‌سازی سئو، ما را در دستیابی به رتبه‌های برتر یاری کردند. با اجرای تکنیک‌های پیشنهادی شما، شاهد افزایش 30% در تعداد مشتریان جدید و رشد 20% در میزان فروش ماهانه بودیم. افزایش رتبه محصولات آرایشی در گوگل و افزایش نرخ کلیک آنها، از جمله نتایج قابل توجهی بود پس از همکاری شما به دست آوردیم. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند. از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالای آن اشاره کرد، چراکه این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و در نتیجه، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ترغیب می‌شوند.

این خانه از پای بست ویران است و ۱۰۰% محتواهای قبلی سایت تماما کپی بوده است و دلیل این قفل رتبه و عدم رشد نیز به همین ماجرا مربوط بوده است. Google Ads Keyword Planner یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای کیورد ریسرچ است که توسط خود گوگل ارائه شدهه است. این ابزار در ابتدا برای کمک به تبلیغ‌کنندگان Google Ads طراحی شد، اما به دلیل دقت بالا و اطلاعات مفیدی که ارائه می‌دهد، به یکی از ابزارهای پرکاربرد برای سئو هم تبدیل شده است. کاربران زمانی  کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو می‌کنند که به‌دنبال یادگیری یا پیدا کردن پاسخ یک سوال هستند. عباراتی مانند «چگونه»، «چیست» و «راهنمای» نمونه‌هایی از این نوع کلمات‌اند. برای مثال همین مقاله که می‌خوانید برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست» نوشته شده است.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری