تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2021-09-01

10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام دانشگاه شبکه های اجتماعی

با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، می‌توانید بهترین درآمدها را از شغل‌های بسیار مناسبی به دست بیاورید. بهتر است میم‌های مرتبط و منحصربه‌فردی را در راستای تبلیغات محصولات و خدمات خود در این پلتفرم منتشر کنید. به این صورت می‌توانید با مخاطبان‌تان تعامل حداکثری داشته باشید.

تعامل اینستاگرام یعنی کاربران را به چالش بکشید!

برای مثال می‌توان از لایو برای معرفی محصولات و خدمات، برگزاری مسابقه، پاسخ به سوالات کاربران و یا حتی فقط گفتگو و آشنایی با کاربران استفاده کرد. علاوه‌بر آن چندین ابزار مختلف وجود دارد که می‌تواند به شما برای تعیین زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام کمک کند مانند Insights اینستاگرام. درواقع این ابزار به شما کمک می‌کند تا میزان تعامل فالوورهای خود را در ساعات مختلف روز مشاهده کنید. همچنین با استفاده از این اطلاعات می‌توانید زمان‌هایی را که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند شناسایی کنید. استوری‌ها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب می‌شوند. استفاده از استوری‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود.

به سادگی هیچ مشکلی با کارآیی و محبوبیت محتوای ویدیوی آنلاین وجود ندارد. Instagram این را می داند و طیف وسیعی از گزینه های ویدئویی را برای بازاریابان و نفوذگران ارائه می دهد تا بتوانند طول ویدیو و فرمت های مختلف را با هم ترکیب کنند. بر خلاف توییتر، که اکثر مردم فقط یک یا دو هشتگ در یک صدای توییت استفاده می کنند، اینستاگرامرها ممکن است تا 30 هشتگ در هر پستی استفاده کند.

همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند. این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند. در این مقاله ما به شما آموزش دادیم که چگونه با استفاده از ترفندهای ساده و کاربردی، تعامل مخاطبان خود در اینستاگرام را افزایش دهید و حساب اینستاگرامی خود را به محبوبیت برسانید. اگر این ترفندها را به درستی اجرا کنید می‌توانید شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ تعامل پیج خود باشید. پس از مشخص کردن اهداف و مخاطبان هدف، باید محتوای تبلیغاتی خود را طراحی کنید.

این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران، جستجوهای آن‌ها و خریدهای قبلی‌شان اجرا می‌شود. برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند.

اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. این تعداد بالا باعث می‌شود که فرض بگیریم رقبای شما در بعضی از این پلتفرم‌ها حضور ندارندو این یعنی “وجود یک بازار بدون رقیب برای شما”.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

هر چه اینگیجمنت پیج شما بالا باشد ظرفیت بیشتر در تبدیل فالوورها به مشتری های پر و پا قرص را دارید. استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید.

محتوای مخاطب را به اشتراک بگذارید

تحلیل زمان‌هایی که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند می‌تواند به افزایش میزان تعامل کمک کند. به طور معمول، ساعات عصر و شب بهترین زمان برای ارسال پست‌ها در اینستاگرام است. به جای عنوان‌های تکراری مثل «راهنمای خرید»، از عبارت‌های جالب مثل «سفرِ خرید» استفاده کنید.

یا میتوانید از یک آگهی پیشین برای محتوای سرپرستانه و استراتژیک استفاده کنید. Instagram Stories می تواند فیلم ها و عکس ها را به یک آگهی واحد یا فیلم های مستقل 60 ثانیه خنثی کند. آخرین ویژگی، تلویزیون Instagram ایده آل برای ویژگی های طولانی است. آژانس رسانه ای Zenith پیش بینی می کند که تا سال 2020، مصرف کنندگان 84 دقیقه در روز تماشای ویدیوی آنلاین را صرف می کنند و از زمان 67 دقیقه در سال 2018، 25٪ افزایش می یابد. زمان زیادی را صرف تماشای ویدیو کرده اید و اگر از این ویژگی استفاده نکنید، .

البته خیلی ها این گونه کامنت ها را برای جذب مخاطب میگذارند ولی مقدار زیادی فیک و تقلبی هستند. این که مخاطبان شما تعداد کمی کامنت میگذارند یا به شما دایرکت می دهند، نشان دهنده ی این است که محتوای شما آنچنان جذابیتی برای آن ها ندارد. همچنین می‌توانید با پیج کسب‌وکار دیگری همکاری و با هم مسابقه برگزار کنید. پست مسابقه را هر ۲ منتشر کنید، شرط آن را فالوکردن هر ۲ پیج بگذارید و هر ۲ جایزه بدهید. طراحی مسابقه‌ اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست.

اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی.

می‌توانید لیستی از كلمات مرتبط با پیج خود در بیاورید، آن‌ها را در بخش جست‌وجوی اینستاگرام جست‌وجو کنید و ببینید کدام‌یک هشتگ‌های خوبی ساخته‌اند. صداها و آهنگ‌های ترند اینستاگرام شما را به اکسپلور کاربران می‌برد؛ ولی محتوایی که بدون هیچ خلاقیتی، کار دیگران را تقلید کند، ارزشی ایجاد نمی‌کند و به یاد نمی‌ماند. در صورتی که مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، مقاله ای را در مورد Media Hub بخوانید . هنگام تعیین موفقیت تلاش های مشارکت شما، به جای اینکه به دنبال آن باشید که با پیروان خود به دست آورید و با کمک ابزارهای گوش دادن اجتماعی مناسب، آن را تجزیه و تحلیل کنید، آن را به دنبال داشته باشید.

این محدودیت‌ها می‌توانند تجربه کاربری شما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع از ارسال کامنت‌ها در پست‌های دیگران شوند. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که به محتوای زیبایی شناختی پاداش می دهد. اگرچه امروزه دیگر طرح های پر زرق و برق از مد افتاده است، اما قلب اینستاگرام محتوای بصری است. فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است. بسیاری از تجارت‌های موفق معتقدند تاثیری که استوری‌ها در کسب‌و‌کار آنها گذاشته حتی از فعالیت‌های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است.

از طرفی، تعداد پیج‌ها و کسب‌ و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آن‌ها شده است. در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است و بسیاری از آنها توانسته‌اند با بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام به موفقیت بالایی برسند. کلید موفقیت در اینستاگرام، جلب توجه مخاطبان و برقراری ارتباط موثر با آن‌هاست. به‌عبارت‌دیگر، تعامل در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان‌تان ارتباط عمیق‌تری برقرار کنید، آن‌ها را درگیر محتوای خود کنید و به یک جامعه فعال و پرشور تبدیل شوید. قبل‌ازاینکه به موضوع افزایش تعامل در اینستاگرام بپردازیم، اجاره دهید منظور از تعامل را توضیح دهیم.

همچنین، ابزار قدرتمند صدا را دارد که باعث ترندشدن و دیده‌شدن ویدئوها می‌شود. آهنگ‌ها و صداهای مختلف هرچند وقت یک بار کل اینستاگرام را پر می‌کنند. اگر روش‌های این مقاله را به کار بگیرید، مطمئن باشید شاهد رشد آمار پیج خود خواهید بود. اگر مطمئن نیستید که آیا شما خستگی فالوور را باعث میشوید، به نمونه ای فکر کنید که در آن احساس کردید که فرد بعد از پیوستن یا خواندن یک ایمیل یا لغو کردن یک نمایه در خوراک خود است. چرا این کار را کردی؟ گوش دادن به روده خود را این به شما کمک خواهد کرد تا تناسب و فرکانس مناسب را در ارتباط شما با پیروان خود پیدا کنید تا مطمئن شوید که آنها تنظیم شده اند.

محتواهای آموزشی مثل نکات کاربردی، دستورالعمل‌ها یا راهنمایی‌های مرحله به مرحله یکی از موفق‌ترین انواع این محتواها هستند. محتوای انگیزشی و نقل‌قول‌های الهام‌بخش نیز در دسته محتوای قابل اشتراک قرار می‌گیرند، چرا که احساسات مثبت و همدلی را در مخاطب برمی‌انگیزند. علاوه بر این، محتوای بصری و گرافیکی جذاب، مانند تصاویر نقل‌قول یا اینفوگرافیک‌ها، به اشتراک‌گذاری را بیشتر تشویق می‌کند.

کافی است نحوه خرید از سایتتان را با یک ویدئوی کوتاه یا چند اسکرین‌شات ساده به صورت گام‌به‌گام برای کاربران توضیح دهید. حتی اگر ویدئوی شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، مشکلی نیست؛ می‌توانید آن را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید. مثلاً یک ویدئوی 150 ثانیه‌ای می‌تواند به ده استوری 15 ثانیه‌ای جذاب تبدیل شود. محتوای قابل اشتراک باید بسیار با آنچه مخاطب شما دوست دارد و به آن نیاز دارد مرتبط باشد. به علاوه، اکنون می توانید چند بار که پست شبکه شما در استوری ها به اشتراک گذاشته شده است را ردیابی و اندازه گیری کنید، پیگیری و اندازه گیری محتوای با بهترین عملکرد نیز ساده تر می شود. پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید.

یکی دیگر از راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام، فعالیت در بخش استوری است. ۶۲٪ از کاربران می گویند که پس از دیدن یک نام تجاری یا محصول در استوری، علاقه بیشتری به آن پیدا کرده اند. برای افزایش تعامل در استوری اینستاگرام می توانید از ایده استوری تعاملی مانند سوالات تعاملی استوری، نظرسنجی ها، ترغیب به دایرکت دادن، چالش و … استفاده کنید. علاوه بر اشتراک گذاری محتوای اینستاگرام خود در دیگر کانال های ارتباطی، می توانید از ارتباط خود با افراد با نفوذ در اینستاگرام استفاده کنید تا پروفایل خود را به مخاطبان گسترده تری نشان دهید. این افراد می توانند برند، محصولات و پروفایل شما را برای طرفدارانشان تبلیغ کنند.

{

استفاده از هشتگ های پرطرفدار (ترند)

|}

همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید. شکل دیگر نظرسنجی این است که مخاطب با کشیدن ایموجی روی یک خط صاف میزان علاقهٔ خود را نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید. به رفتار بچه‌ها دقت کرده‌اید که هر کاری می‌کنند، واکنش پدر و مادر را نگاه می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند چطور ادامه دهند؟ این کار را شما با اینسایت اینستاگرام باید انجام دهید.

انتشار محتواهای بخصوص و داده‌محور یک ترند بزرگ در سال 2020 بود. ما نیز اعتقاد داریم که استفاده از این استراتژی می‌تواند به جذب مشارکت کمک کند. نمی‌دانید که چطور می‌توانید نرخ مشارکت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟ مطمئن باشید که در این زمینه تنها نیستید و تعداد بسیار زیادی از رقبایتان نیز با این مشکل مواجه هستند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد.

    {
  • باید با زیرکی و خلاقیت از آن‌ها در استوری‌های روزانهٔ خود استفاده کنید.
  • |}{
  • استفاده از جزئیات در محتواهای تصویری مثل عکس و فیلم، کاربردی‌ترین روش جذب مخاطبان است.
  • |}
  • برای افزایش تعامل در اینستاگرام از روش های زیر استفاده کنید قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت.
  • می‌توانید پیام‌های آماده‌ای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید.
  • {
  • همکاری با یک میکرو اینفلوئنسر از دو جهت برای یک کسب و کار خوب است.
  • |}
  • با آزمون و خطا می‌توانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید.

این ابزار به شما نشان می دهد که محتوای منتشرشده شما به نسبت رقبا چقدر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید. بدون شک طراحی یک کمپین می‌تواند بهترین گزینه برای شروع این کار باشد.

افزایش تعامل در اینستاگرام، نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های مشخصی است. با پیاده‌سازی این راه‌کارها می‌توانید ارتباط خود را با مخاطبان تقویت و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین راه‌کارهای افزایش تعامل پیج اینستاگرام خواهیم پرداخت.

هر حساب کاربری‌ای، مخاطبان و دنبال‌کنندگان منحصربه‌فردی دارد که در زمان‌های متفاوت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین اگر کسب و کارتان در وسعت بین‌المللی مشغول به کار است، کسر بزرگی از دنبال‌کنندگان شما در مناطق زمانی متفاوتی نسبت به مقر شما زندگی کنند. اگر جزو این گروه‌ها هستید، محتواهای خود را متناسب با آن منطقه زمانی منتشر کنید. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، تاکید بر تولید محتوای ویدیویی افزایش داشته است. کاربران به دیدن ویدیوهای کوتاه علاقه پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، نرخ تعامل این نوع ویدیوها بسیار افزایش داشته است. آیا می‌خواهید بدانید پست‌هایتان در اینستاگرام چقدر مورد توجه قرار می‌گیرند؟ برای فهمیدن این موضوع، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آیکون سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

اما روش‌هایی برای افزایش نرخ تعامل وجود دارند که می‌توانند باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما شوند. کسانی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج بازدید می‌کنند، عملاً سودی برای صاحب پیج ندارند. معیاری به نام نرخ تعامل وجود دارد که میزان این ارتباطات را بررسی و کنترل می‌کند.

در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. استفاده از عناوین جذاب، نکات قابل اجرا و تصاویر زیبا باعث می‌شود که این نوع محتوا به راحتی دیده شود و کاربران را ترغیب کند تا آن را در پروفایل خود ذخیره یا برای دوستانشان ارسال کنند. حال چگونه محتوای قابل ذخیره‌سازی تولید کنیم؟ در ابتدا محتوای شما باید برای کاربران مفید و کاربردی باشد. محتوایی که تنها جنبه‌ سرگرم‌کننده داشته باشد، کمتر احتمال دارد که توسط کاربران ذخیره شود.

از آن‌ها بخواهید تصاویر و ویدیوهای برندتان را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برایتان تبلیغ کنند. برای شناساندن بیشتر برند، از هشتگ‌های مخصوص برندتان استفاده کنید. این هشتگ‌ها کمک می‌کنند محتوایی که کاربران درباره برندتان به اشتراک می‌گذارند، به‌راحتی پیدا و دیده شود.

همچنین باید از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید تا پست‌های شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد. بودجه شما تعیین می‌کند که پست‌های شما در چه بازه‌ زمانی و در چه صفحاتی نمایش داده شوند. قدم چهارم، تعامل با مخاطبان است که یکی از بهترین راه‌های برندسازی در اینستاگرام می‌باشد.

برای تعامل بیشتر با مخاطبین در اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد؛ برای مطلع شدن از این روش‌ها در ادامه همراه ما باشید. اگر رویدادی در راه است، از افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند. این تصاویر را می‌توانید از سایت‌هایی مثل پینترست بردارید یا با هزینه‌ای اندک آن را ویژهٔ برند خود طراحی کنید. برای مثال، می‌خواهید سلیقهٔ مخاطب را دربارهٔ محصولاتی که بیشتر استفاده می‌کند، بشناسید. استیکر نظرسنجی می‌گذارید و در هر یک از گزینه‌ها یک محصول را بنویسید و ببینید کدام‌یک بیشتر رأی می‌آورد. این استیکرها چشم‌نوازند و با هدف تعامل‌گرفتن از مخاطب طراحی شده‌اند.

برای افزایش اینگیجمنت تکنیک‌هایی وجود دارد که به طور طبیعی باعث بالا رفتن نرخ اینگیجمنت می‌شود. اما باید به خاطر داشته باشید افزایش واقعی اینگیجمنت کاری است که نیازمند حوصله و زمان است. لازم به ذکر است اگر بخواهید نرخ تعامل کل صفحه را محاسبه کنید کارتان سخت‌تر شده و استفاده از این فرمول امکان پذیر نمی‌باشد. در چنین حالتی توصیه می‌کنیم از سایت هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما کاربران گرامی اینبو مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد، لطفاً در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید. این استراتژی یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. در نظر گرفتن یک هایلایت برای منتشرکردن رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما ایده بسیار مناسبی برای انجام این کار است. اگر به عنوان یک کسب و کار قصد دارید یک کمپین تبلیغاتی به روش اینفلوئنسر مارکتینگ راه اندازی کنید نکات بسیار زیادی وجود دارد که قبل، حین و بعد از کمپین باید بررسی کنید.

سعی کنید در تولید محتوای تخصصی خود کمی چاشنی طنز به آن اضافه کنید تا کاربران بیشتری را برای پیج خود جذب نمایید. اگر پست‌های شما کمی فان باشند، این مسئله می‌تواند بر میزان رضایت‌مندی فالوورها از شما اثر مثبت بگذارد و باعث افزایش تعامل در اینستاگرام شود. اگر مطالب طنز به قدری باشند که باعث انحراف محتوا از زمینه‌ی اصلی فعالیت پیج شوند، می‌توانند اثر منفی هم در پی داشته باشند.

بهره گرفتن از این قابلیت از یکنواخت شدن استوری‌ها جلوگیری می‌کند. به‌علاوه کاربران از طریق ارسال استوری‌های سرگرم‌کننده برای دوستان و آشنایان خود، به افزایش نرخ بازدید از پیج شما کمک می‌کنند. با استفاده از لایو می توانید به طور زنده به سؤالات کاربران و موضوعات چالشی بپردازید. از بینندگان با نام آنها استقبال کنید و عموماً به شیوه ای صمیمی و جذاب از مخاطبان خود استقبال کنید. برای ایجاد تعامل با مخاطب در اینستاگرام باید با اصول تعامل در اینستاگرام و روش‌های افزایش تعامل آشنا باشید. از این موضوع چه درسی می‌توان گرفت؟ اینکه منتشر کردن عکس‌ محصولات به همراه توضیحات کوتاه نمی‌تواند شما را به هدف‌تان از اینستاگرام که بیشتر دیده شدن است، برساند.

تجزیه و تحلیل اینکه کاربران شما چه نظری درباره ی محتوای شما دارند یکی از مهم ترین پارامترها است. در متن بیو پیج کسب‌وکار یا پیج کاری خودتان، کال‌تواکشن هم اضافه کنید و در آن مخاطب را به مثلاً خرید از وبسایت یا دیدن هایلایتی خاص دعوت کنید. در زیر آن، می‌توانید چند لینک اضافه کنید؛ مثل لینک وبسایت یا آدرس کانال تلگرام. مشابه خلق محتوای سیو شدنی، محتوای قابل اشتراک‌گذاری نیاز دارد که با نیازها و علایق مخاطبانتان مرتبط باشد.

همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناخته‌شده در این پلتفرم به‌منظور تبلیغ پیج، از دیگر روش‌هایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. نرخ تعامل بالای این افراد با مخاطبانشان باعث می‌شود تا گروهی از این کاربران به‌عنوان دنبال‌کنندگان فعال به صفحه شما منتقل شوند. از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا می‌کند.

استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Reels و خرید آنلاین از طریق اینستاگرام، فرصت‌های جدیدی را برای افزایش تعامل ایجاد کرده‌اند. اگر شما به تمام نکات گفته‌ شده توجه کنید، می‌توانید شاهد افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام باشید. برای افزایش نرخ اینگیمنت در اینستاگرام هنگام شروع راه اندازی یک پیج می توان به راهکارهایی مثل خرید لایک و خرید بازدیدکننده لایو نیز اشاره کرد. در این مطلب سعی کردیم روش‌هایی را برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام به شما آموزش دهیم. امید است با به‌کارگیری این روش‌ها بتوانید پیج مفیدتر و درآمد بیشتری داشته باشید.

نرخ تعامل در حقیقت از اصلی ترین فاکتورهای سنجش موفقیت یک صفحه اینستاگرام بر اساس الگوریتم اینستاگرام می باشد . میزان تعامل فالوورها در اینستاگرام بر اساس تعداد لایک ، تعداد فالوور ،میزان به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران ، میزان کامنت های دریافتی و مجموعه ای از این موارد تعیین می شود . همچنین تبلیغات، یک شاه‌راه برای افزایش نرخ تعامل به حساب می‌آید. شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید محتوای خود را میلیون‌ها بار به کاربران نشان دهید. به بیان ساده، تبلیغات یکی از مطمئن‌ترین روش‌های وایرال کردن محتوا به حساب می‌آید. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد.

اگر نویسنده بتواند یک موضوع را آن طور که هست تجسم کند، کپشن‌های طولانی می‌توانند موثر واقع شده و توجه مخاطبان هدف را جلب کنند. اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که از ژوئن سال 2018 دارای حدودا 1 میلیاد کاربر فعال ماهانه است.

با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید.

تبلیغات در اینستاگرام می تواند به افزایش آگاهی از برند جذب مشتریان جدید و افزایش فروش منجر شود. سوال کردن یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید. سوال کردن از کاربران می‌تواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید. اگر با فالوورهای خود رابطه‌ی صمیمی داشته باشید، مطمئناً بازخوردهایی مثبتی دریافت خواهید کرد.

منظور از واچ تایم همان میزان زمانی است که مخاطب روی محتوای شما زمان می گذارد و آن را می بیند. هر چقدر واچ تایم پست یا استوری شما بیشتر باشد، یعنی محتوای جذاب تری بوده و اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. به همین دلیل واچ تایم بالا یکی از معیارها برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام محسوب می شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا